Az Osztályterem egy pedagógusok számára készült szoftver. Célja, hogy megkönnyítse az órák előkészítését és az osztálytermi menedzsmentet.
Az app segítségével, amelyet minden Okoshomokozóhoz járó tabletre előre telepítünk, az Okoshomokozót önálló interaktív oktatási eszközzé alakíthatja. Az Osztályteremben minta óravázlatok találhatók és a pedagógusok saját terveket is készíthetnek. A vázlatok célja, hogy a pedagógusok megismerjék az okoshomokozós tanításban rejlő lehetőségeket, ötleteket, inspirációt merítsenek a saját tanórák megtervezéséhez.
Az asztallap egy érzékelős fedlap, amely interaktív asztallá alakítja az Okoshomokozót.
JÁTÉKOSOK SZÁMA
(max.)
7
10
3
MÉRET (cm)
(magasság x hossz x szélesség)
215 × 116 × 99
236× 153 × 115
275 × 153× 115
SÚLY (kg)
(homok nélkül)
90
113
115
JÁTÉKTERÜLET (cm)
(hossz x szélesség x mélység)
110 x 75 x 18
153 x 96 x 18
153 x 96 x 18
JÁTÉKTERÜLET (m2)
0.92
1.37
1.54
HOMOK (kg)
ajánlott mennyiség
150
220
240
VEZÉRLÉS
beépített kijelző gombokkal
tablet
beépített kijelző gombokkal
tablet
beépített kijelző gombokkal
tablet
MAGYAR NYELVŰ
kezelő felület és programok
igen
igen
igen
Minden Okoshomokozót 26 alapjátékkal értékesítünk, amelyeket a kikapcsolódás, ismeretterjesztés és terápia jegyben állítottunk össze. A modulok természeti jelenségeket mutatnak be, tanítanak az élővilágról, a földrajz és topográfia alapjait ismertetik, miközben a gyerekek élvezhetik a felhőtlen kikapcsolódást színezővel vagy háborús játékkal is. A játékok széles spektrumot ölelnek fel az óvodás korúaknak szánt szín és forma felismerő játékoktól az iskolásokat célzó Naprendszer és bolygók bemutatásáig.
Ha hegyet építesz a homokból és a közepére krátert készítesz, kész is a vulkán, ami füstöl, folyik belőle a láva és megfigyelheted a növényzet pusztulását is.
Ismerd meg a topográfia alapjait, a magasságvonalak szerepét a térképészetben. Változtasd meg a homok felszínét és figyeld meg a színek és vonalak változásait.
Megfigyelheted az óceán élővilágát! Halak, teknősök, cápák és rákok úszkálnak a vízben, korallok nőnek a mélyben, hajók úsznak a felszínen, és növények hajtanak a magasabban fekvő szárazföldeken.
Az afrikai flóra és fauna vár rád! Megfigyelhetők az éghajlatok az elérhető vízforrásoktól függően, miközben a ragadozó állatok vadásznak a növényevőkre. Ehhez a játékhoz 45 perces tanóra vázlat elérhető, amelyet óvodás kortól a 2. osztályig ajánlunk és alkalmas STEM oktatásra is.
Ezen a bolygón kristályok százai várnak, csodás színekkel, fényekkel és formákkal. Élvezd a homok tapintását és engedd el a világ gondjait.
Az édesszájú mennyország! Kapcsolódj ki ebben az édességekből álló világban: nyalókák, fagyifák, fagyi és csoki borította dombok, üdítő és limonádé folyók várnak.
Ha elcsaptad a hasad az édesség bolygón, látogass el a gombák világába, ahol intéssel gombákat ültethetsz és ha dombot készítesz, felnevelheted a saját óriás gombádat.
A gyerekek kialakíthatják a saját tájképüket, amit a kibővített valóság tesz élővé és élethűvé. Folyók, tavak, hegyek és erdők jelennek meg a homokon.
Ezt a játékot pedagógus felügyeletével ajánljuk játszani. A négy évszak folyamatosan változik, de minden évszak megállítható, ameddig a gyerekek meghallgatják a fő tudnivalókat vagy változtatják a homok felszínét. A modulhoz elérhető 45 perces tanóra vázlat is.
Ez a játék a Föld történetének jelentős geológiai időszakait mutatja be: a jégkorszak kezdetét és a globális felmelegedést. Eleinte a terep színe felülről lefelé változik, és gleccser textúrát kapja. Amikor a gleccser elfoglalja a táj felét, hóvihar tör ki, majd a jégkorszak véget ér és végigköveti az olvadást. A modulhoz 45 perces tanóra vázlat elérhető.
A kis művész felfedezheti a színek harmóniáját és fejlesztheti kreativitását. Ezt a játékot terápiás céllal, kikapcsolódásként vagy óvodáskorúak oktatására is használhatjuk. A homok magasságának változtatásával más-más színek fognak megjelenni.
Az egyik oldal a nappal, a másik az éjszaka. Készítsd hegyet mindkét oldalra, hogy lásd feljönni a Napot és a Holdat. A modul használható terápiás célokra is, de elérhető hozzá 45 perces tanóra vázlat is, amely az égitestek elhelyezkedését, mozgását magyarázza.
A völgyet titokzatos lyukakon keresztül szörnyek támadják meg. Változtasd a gonosz szörnyeket egy intéssel pillangó felhővé! Ez a játék a felhőtlen kikapcsolódás mellett probléma-, stresszoldóterápia részeként is alkalmazható.
Durrantsd ki a lufikat, de vigyázz, egyre gyorsabban érkeznek! Tanári felügyelet mellett ezzel a játékkal a gyerekek fejleszthetik motoros készségeiket és reflexeiket is.
Temesd be a játékok alakját, hogy kiszínezd őket, így életre kelhetnek. Az élénk színek és a kedves játékok biztosítják a kikapcsolódást és a tapintás kellemes érzését.
Küzdj meg az ellenséggel és védd meg a bázisodat! Fontos a gyors reakció, a stratégiai gondolkodás és a csapamunka is. Felnőtt segítségével állítható a nehézségi szint.
Ezt a játékot kifejezetten oktatási célra fejlesztettük. A gyerekek megismerhetik a topográfia alapjait. A homok felszín változásával a gyakorlatban is megtapasztalhatják a szintvonalak jelentőségét. A játék 16 féle színnel szemlélteti a domborzat szintkülönbségeit.
Ez a játék kombinálja a topográfiai ismereteket a víz mozgásának megismerésével. A gyerekek esőt indíthatnak és megfigyelhetik a víz mozgását a mélyebben fekvő területek felé. Ez a modul hasznos lehet az árterületek működésének ismertetéséhez is.
Ezt a játékot főleg matematika oktatáshoz ajánljuk. Alkalmas a szegmensek és mértékegységek vizuális ábrázolására, geometriai alakzatok felépítésére és területük kiszámítására. Az oktató módosíthatja a négyzetháló méretét a tananyagnak megfelelően.
Merülj el egy gyönyörű fantázia világban! Élvezd a színek és formák változását, készítsd dimenzió kaput egy másik univerzumba. Találj ki történeteket a mesés utazáshoz.
Ehhez a kifejezetten oktatási célú játékhoz többféle tananyag is rendelkezésre áll a naprendszerről, a bolygókról és az élet születéséről is. A gyerekek megismerhetik a bolygók fő tulajdonságait miközben a homokból kialakítják a formájukat.
Az alapjátékok mellé 10 extra modul vásárolható, amelyek többek között a jura korba, a kertészkedésbe, a Mars jellemzőibe , a tengeri élővilágba és a farmgazdálkodásba vezetik be a gyerekeket. Az extra játékok egy részéhez szintén elérhető tanóra vázlat is. Az extra modulok akár egyesével, utólag is megvásárolhatók webshopunkban.
Ezzel a játékkal a gyerekek megtanulják a térképek alapjait. A homokon nem csak a Topográfia modulban már megismert szintvonalakat tanulmányozhatják, hanem az épületek, növények, tereptárgyak megjelenítését is. Ehhez a játékhoz 45 perces tanóra vázlat is elérhető.
Építsd ki a saját bázisodat az előtted fekvő szigetcsoporton és győzd le a támadókat. Ezt az ügyességi játékot két fő játszhatja egyszerre. A cél, hogy minél gyorsabban leüsd a támadó járműveket.
Élvezd a csodás, élénk színeket és a kockák sokaságát, amiket kézmozdulatokkal és a homokfelszín alakításával tudsz átrendezni. Az okoshomokozó terápiás eredményei között szerepel a hiperaktív gyerekek megnyugtatása is.
Védd meg a tenger élővilágát a támadó cápáktól! A tengerben úszkáló halak csak rád számíthatnak. A támadó cápát háromszor kell megütni, hogy elmeneküljön. Felnőtt segítségével állítható a cápa sebessége, életpontjai és a támadások gyakorisága,
Ez a játék érthetőbbé, megfoghatóbbá teszi a kicsiknek a jura kort és annak lakóit. Segítségével az oktató bemutathatja a fő dinoszaurusz fajokat, jellemzőiket, a kort meghatározó különleges természeti jelenségeket és az archeológusok munkáját. A játékhoz két 45 perces tanóra vázlat is elérhető.
Ez a játék megismerteti a gyerekekkel a farmok működésének alapjait, segít a kisebbeknek a vad és a házi állatok közötti különbségek megértésében. Épületeket építhetnek, állatokat tenyészthetnek vagy zöldséget termeszthetnek. A modulhoz többféle 45 perces tanóra vázlat is elérhető.
Miközben a gyerekek kertészkednek, a pedagógus megismertetheti velük a növények gondozásának lépéseit, megismerhetik a kertben termeszthető zöldségeket és gyümölcsöket is. A játékhoz 45 perces tanóra vázlat elérhető.