Játékos fejlesztésInteraktív oktatás

kreatív játékok
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image

Mi az Okoshomokozó?

Az Okoshomokozó egy interaktív eszköz, amely kombinálja a hagyományos homokozást élményét a kibővített valóság technológiájával, így támogatja a speciális nevelési igényű gyerekek fejlesztését, gyermekek és felnőttek rehabilitációját és terápiáját.
A homok felszínén megjelenő kép valós időben reagál a gyerekek mozdulataira, játékosan fejlesztve számos készséget és rengeteg különböző lehetőséget teremtve a tanulásra, szórakozásra, gyógyulásra.
Interaktív oktatási játék
JÁTSZVA TANULÁS

Az okoshomokozó projektora a felszínt egy színes, 3 dimenziós varázsvilággá változtatja a gyerekek számára. Így segítve a vizuális megértést és a gyakorlati gondolkodás fejlesztését. Egyszerűen, a homokozón található gombokkal és az okoshomokozóhoz adott tablettel vezérelhető.

INTERAKTÍV MŰKÖDÉS

Az okoshomokozó különlegessége a kivetített, színes, valósághű kép, amelyet a beépített számítógép generál a beépített mélységérzékelő segítségével és projektor segítségével kelt életre a homokra vetítve. Az okoshomokozó 26 beépített oktató és szórakoztató programmal rendelkezik, ezen felül a tananyaghoz tartozó bármely kép kivetítésére használható.

PEDAGÓGUSKÖZPONTÚ KIALAKÍTÁS

Az Okoshomokozó szem előtt tartja a pedagógusokat leggyakrabban érintő problémákat és azok kiküszöbölését is, mint az osztály hosszútávú figyelmének lekötését, a STEM központú kész oktatási anyagok hiányát, az oktatók interaktív eszközökkel szembeni fenntartásait és a használatból fakadó nehézségek minimalizálását.

SOKOLDALÚ HASZNÁLAT

Az okoshomokozó segíti a diákokat a vizuális megértésben, a gyorsabb tanulásban, a gyakorlati szemlélet elsajátításában, támogatja a kérdés-alapú oktatást és a tapasztalati úton tanulást. 3 modellt kínálunk, amelyek eltérnek méretben és funkcióban, hogy korosztály és csoportméret alapján a legoptimálisabb választást kínálhassuk. Minden modellünk megfelel az európai minőségi előírásoknak, Japánban elnyerte a Gyermek Formatervezési Díjat (Kids Design Award). Termékeinket 36 hónap jótállással, teljeskörű technikai támogatással, dokumentációval, magas minőségű anyagok felhasználásával szállítjuk. A csomag minden esetben tartalmazza az interaktív játékot, a vezérlő egységet, projektort, érzékelőt egy tabletet a vezérléshez és a szükséges útmutatókat.

ÉLMÉNYPEDAGÓGIAElőnyök pedagógusoknak

JÁTSZVA TANULÁSBölcsődétől a középiskoláig

Totyogóknak és ovisoknak
Szakértők szerint a STEM oktatást érdemes már egész kis korban elkezdeni. Az okoshomokozó segítségével testközelből fedezhetik fel a világot, például a kerti növényeket és házi állatokat. Szinte észrevétlenül bevezethető a tudományos megközelítés is, mint a logikus gondolkodás. A gyerekeknek könnyebb emlékezni a vizuális élményekre és megfigyelőképességük is fejlődik, miközben tanulmányozzák például a domborzat és a víz mozgásának összefüggéseit.
Motiváció és inspiráció
A gyerekek a gyakorlatban, önállóan jöhetnek rá problémák megoldására, megfigyeléseket tehetnek, miközben az oktató segítségével összefüggéseket ismernek meg környezetük és a természettudományok között. Megfigyelések szerint a diákok érezhetően jobban teljesítenek nyíltvégű kérdéskörökben, amely sikerélményt jelent, jótékonyan hat az önbizalmukra és motiválja őket az aktív részvételre a foglalkozásokon.
Magas minőség
Minden modellünk megfelel az európai minőségi előírásoknak, Japánban elnyerte a Gyermek Formatervezési Díjat (Kids Design Award). Termékeinket 3 év jótállással, teljeskörű technikai támogatással, dokumentációval, magas minőségű anyagok felhasználásával szállítjuk. A csomag minden esetben tartalmazza a homokozót, vezérlő egységet, projektort, érzékelőt egy tabletet a vezérléshez és a szükséges útmutatókat.
STEM tárgyak a központban
Az Okoshomokozó játékait úgy állítottuk össze, hogy a pedagógus a tudományok széles körét lefedhesse, kiemelten a környezetvédelem és természetismeret tárgyakhoz. 45 perces, kész óravázlatainkat 1-7. osztályos tanulóknak állítottuk össze a játékokat használva inspirációként a saját oktatóanyag készítéséhez.
Kreatív fejlesztés
Az okoshomokozó a művészetet is támogató STEAM oktatásban is használható, mivel egyes programjai direkt az alkotás örömére jöttek létre, használatával fejlődik a képzelet, a szimbolikus ábrázolásmódok, amelyek fejlesztik a vizualizációt, a finommotorikát és a perspektivitást egyaránt. Ezen tulajdonságai miatt sikeres használata a rehabilitáció területén is.
Interaktív játékunk a speciális nevelési igényű gyerekek fejlesztésében is sikeresen alkalmazható. A játékokkal finommotos készségeik mellett alapvető ismereteik is bővíthetők, mint számok, színek.

INTUITÍV IRÁNYÍTÁSEgyszerű használat

Kijelző panel
Okoshomokozó modelljeink rendelkeznek az okoshomokozó testébe épített kijelzővel és irányító gombokkal. A kijelzőn a játékmodulok között lehet gombokkal navigálni és gombnyomással indítani a kívánt programot. A játékok többsége tablet nélkül is teljeskörűen játszható.
Tablet vezérlés
A pedagógusok az okoshomokozóhoz kapott tablettel teljeskörűen irányíthatják a játékokat, programot válthatnak, az oktató célú játékoknál módosíthatják a játék paramétereit. Az Okoshomokozó kijelzője és a tablet vezérlő programja is magyar nyelvű.

3 STEAM KÖZPONTÚ KÉSZ TANÓRA VÁZLATOkoshomokozó osztályterem

oktatási eszköz
tanulást segítő játékok
interaktív oktatási eszköz
oktató játékok kisiskolásoknak
MI AZ OSZTÁLYTEREM

Egy virtuális tér, ahol 3 előre elkészített tanóra vázlat található az Okoshomokozó játékaihoz. A vázlatok célja, hogy a pedagógusok megismerjék az okoshomokozós tanításban rejlő lehetőségeket, ötleteket, inspirációt merítsenek a saját tanórák megtervezéséhez.

1-7. OSZTÁLYOSOKNAK

Az Osztályterem tananyagait főleg környezetvédelem és természetismeret tárgyakhoz készítettük, például a naprendszer, fotoszintézis, föld belső és külső erői témákban. Használhatók idegen nyelvek alapjainak oktatására is (színek, formák, növények, állatok, évszakok stb.).  A tanórákat az 1-7. osztályos tanulók szintjének megfelelően állítottuk össze.

FŐ SZEMPONTOK

A tanórák nagy hangsúlyt fektetnek a gyerekek gyakorlati tapasztalatszerzésre, az egyes tudományok és a való életben tapasztaltak közötti összefüggések felismerésére. A leckék a STEM szemlélet alapján fejlesztik a kritikai gondolkodást, a hipotézis állítást, modellezést és megoldások készítését. Fontosnak tartottuk a társas és érzelmi oktatást is, amelyet a diákok a kommunikáción, csapatmunkán keresztül gyakorolhatnak.

MÉRET, SÚLY, HOMOKFELHASZNÁLÁSOkoshomokozó összehasonlítás

Mini

Standard

Speciális

JÁTÉKOSOK SZÁMA
(max.)

7

10

3

MÉRET (cm)
(magasság x hossz x szélesség)

215 × 116 × 99

236× 153 × 115

275 × 153× 115

SÚLY (kg)
(homok nélkül)

90

113

115

JÁTÉKTERÜLET (cm)
(hossz x szélesség x mélység)

110 x 75 x 18

153 x 96 x 18

153 x 96 x 18

JÁTÉKTERÜLET (m2)

0.92

1.37

1.54

HOMOK (kg)
ajánlott mennyiség

150

220

240

VEZÉRLÉS

beépített kijelző gombokkal
tablet

beépített kijelző gombokkal
tablet

beépített kijelző gombokkal
tablet

MAGYAR NYELVŰ
kezelő felület és programok

igen

igen

igen

MAGYARORSZÁGON ELŐSZÖRVélemények világszerte

  • Fizetős különórák az óvodában
  • Fenntartható érdeklődés
  • Speciális nevelési igényű gyerekek

Ebben az orosz óvodában az okoshomokozó csak egy a fejlesztő játékok közül, de a pedagógusok és pszichológusok azonnal észlelték sikereit a foglalkozásokon. Olyannyira, hogy 6 hónappal az okoshomokozó megvásárlása után fizetős külön órákat is indítottak a használatával, amiket a szülők és gyerekek is nagy örömmel fogadtak. Az okoshomokozó ára a délutáni foglalkozásokkal 18 hónap alatt megtérült.

Ennek a tomski óvódának a kis lakói izgatottan várják órájukat az okoshomokozóval. Az Okoshomokozó segítségével az oktatók elérik nevelési céljukat, a gyerekek a vizuális stimuláció által gyorsabban, hatékonyabban jegyzik meg az információkat, miközben fejlesztik kognitív és motoros képességeiket. Egy nevelési intézmény célja, hogy a gyerekek fejlődjenek, jól érezzék magukat és biztonságban legyenek. Az okoshomokozó egy olyan eszköz, amiről még otthon is boldogan mesélnek a gyerekek és még a szülők is eljönnek megnézni azt.

Alexandra, orosz óvodapszichológus beszámolója alapján nyomon követhetjük, az okoshomokozó megvásárlása óta eltelt két évben tapasztalt változásokat. Amikor megérkezett, nem értették mi ez és mire való, majd az oktatók kipróbálták az összes játékot majd beavatták a gyereket is az okoshomokozó világába. Ma már a felnőttek se tudnak betelni a játékokkal. Az okoshomokozó pozitív hatását a különleges igényű gyerekeknél észleltél leginkább, akik a foglalkozás után nyugodtabban, kiegyensúlyozottabban viselkedtek.

AJÁNLAT IGÉNYEI SZERINTOkoshomokozó katalógus

Kapcsolat

Bemutató terem
9022 Győr, Czuczor utca 13.
+ 36 30 349 35 74
info@okoshomokozo.hu
terápiás játékok

Katalógus letöltése

Töltsd le ingyenes Okoshomokozó katalógusunkat, és ismerd meg az interaktív játékokat részletesen! Az űrlap kitöltése után kattints a Letöltés linkre és a katalógus azonnal letöltődik pdf formátumban.

Mit találsz benne?

  • Okoshomokozó modellek
  • Árak
  • Műszaki adatok

Szerezd be a katalógust most!